41 Comments
User's avatar
Tracey's avatar

empf真係垃圾體驗

Tracey's avatar

我用到後來寫投訴信,投訴佢處理供款時間delay 太耐造成損失,佢竟然都只係覆啲官方語句,表示會進一步優化only

kin ko's avatar

你太文明了 🥹

Richard Lee's avatar

Look forward to your comments on

eMPF

Mickey's avatar

手機Android 版本太舊! 不能體驗eMPF有幾好 可惜! 等睇你分享

kin ko's avatar

ok. 不過我沒有安裝 app,經瀏覽器用

亂博's avatar

售票系統差到一個點,但卻經常有本地startup用web3開發售票系統,HKPC有、HKSTP ideation 有、Cyberport web3 pilot program 誠邀startup proposal , 結果唔知點解就係見唔香港startup出的售票系統!現在我終於明白點解,當我明白點解之後,就是把自己的startup和技術帶去外國做罷了!

kin ko's avatar

似乎票務生意是場地方附帶的大茶飯

Judy Kuo's avatar

我沒想到香港竟然會有不進步的地方!以前不是金融之都嗎?被英國統治過應該基礎建設都不錯啊@@

kin ko's avatar

基礎設施一流,說的是硬體方面

Judy Kuo's avatar

嗯,華人就是硬體強 軟體弱

Sunny's avatar

社會與知識是人類構建,AI只是學習並將這些東西更廣泛的、更易懂的方式傳達給大眾

我不認可那些AI slop,不管是氾濫在Medium, Linkedin等各種平台的文章。那我去問AI就好了呀,看那些文章要幹啥

kin ko's avatar

可惜 AI slop 不會標註自己是 AI slop,到發覺是 AI slop 時,時間已經被浪費了

mpskssp's avatar

🙋🏻‍♂️

javaing's avatar

2003沙士之後,港府有請到Rolling stones等大團提振市況,那時是走通利琴行,台灣刷卡香港取票,流程還行。

kin ko's avatar

通利琴行就是 Urbtix,Urbtix 還算可以,但今時不同往日了,場館大了很多,演唱會票動不動上人億陸客去搶,而啟德體育場不由政府營運,票務也不走 Urbtix

Pazu 薯伯伯's avatar

期待等睇「積金易」,轉咗新系統後,我到而家都未搞掂。😆

kin ko's avatar

快啲搞掂佢,我等睇你篇教學呀

Wallace Wong's avatar

由治及興嘛

kin ko's avatar

咁應該全部收歸中央賣飛囉

Lee's avatar

公道啲講 外國廉航有不少都差無幾

所以有時都係買返普通航空公司 但佢哋都開始同廉航睇齊 domestic flight都係乜都唔包

kin ko's avatar

對我來講,冇飛機餐係 feature 唔係 bug

TimeCheng's avatar

香港快運條款一堆,限制又一堆,廉航中最惡頂,寧願貴D

kin ko's avatar

心地好差

MKC's avatar

早兩年用urbtix買飛,都要玩我四五次「我不是機器人」,唔知依家仲係咪咁

kin ko's avatar

如果只係咁,我一定唔會寫呢篇文,甚至可能讚佢㖭

Winnie W.'s avatar

高總最近既郵報好貼近生活,好似以前寫專欄嘅文章

kin ko's avatar

我諗緊,純科普仲有冇需要由我來寫

Winnie W.'s avatar

唔知由呢篇嘅回應數量有冇啲咩insight 睇到😂

Grace NG's avatar

了解劇場票務系統的霸道,就知道artmate 係以微小之力打緊 urbtix 呢個巨人

kin ko's avatar

我好像嗅到很多故事

Grace NG's avatar

有機會交流下