DHK 郵報 #256 2026.05.14
empf真係垃圾體驗
我用到後來寫投訴信,投訴佢處理供款時間delay 太耐造成損失,佢竟然都只係覆啲官方語句,表示會進一步優化only
你太文明了 🥹
Look forward to your comments on
eMPF
https://ckxpress.com/empf/
手機Android 版本太舊! 不能體驗eMPF有幾好 可惜! 等睇你分享
ok. 不過我沒有安裝 app,經瀏覽器用
售票系統差到一個點,但卻經常有本地startup用web3開發售票系統,HKPC有、HKSTP ideation 有、Cyberport web3 pilot program 誠邀startup proposal , 結果唔知點解就係見唔香港startup出的售票系統!現在我終於明白點解,當我明白點解之後,就是把自己的startup和技術帶去外國做罷了!
似乎票務生意是場地方附帶的大茶飯
我沒想到香港竟然會有不進步的地方!以前不是金融之都嗎?被英國統治過應該基礎建設都不錯啊@@
基礎設施一流,說的是硬體方面
嗯,華人就是硬體強 軟體弱
社會與知識是人類構建,AI只是學習並將這些東西更廣泛的、更易懂的方式傳達給大眾
我不認可那些AI slop,不管是氾濫在Medium, Linkedin等各種平台的文章。那我去問AI就好了呀,看那些文章要幹啥
可惜 AI slop 不會標註自己是 AI slop,到發覺是 AI slop 時,時間已經被浪費了
🙋🏻♂️
又一苦主嗎?
empf 舉手
看來你是苦主
2003沙士之後,港府有請到Rolling stones等大團提振市況,那時是走通利琴行,台灣刷卡香港取票,流程還行。
通利琴行就是 Urbtix,Urbtix 還算可以,但今時不同往日了,場館大了很多,演唱會票動不動上人億陸客去搶,而啟德體育場不由政府營運,票務也不走 Urbtix
期待等睇「積金易」,轉咗新系統後,我到而家都未搞掂。😆
快啲搞掂佢,我等睇你篇教學呀
由治及興嘛
咁應該全部收歸中央賣飛囉
公道啲講 外國廉航有不少都差無幾
所以有時都係買返普通航空公司 但佢哋都開始同廉航睇齊 domestic flight都係乜都唔包
對我來講,冇飛機餐係 feature 唔係 bug
香港快運條款一堆,限制又一堆,廉航中最惡頂,寧願貴D
心地好差
早兩年用urbtix買飛,都要玩我四五次「我不是機器人」,唔知依家仲係咪咁
如果只係咁,我一定唔會寫呢篇文,甚至可能讚佢㖭
高總最近既郵報好貼近生活,好似以前寫專欄嘅文章
我諗緊,純科普仲有冇需要由我來寫
唔知由呢篇嘅回應數量有冇啲咩insight 睇到😂
了解劇場票務系統的霸道,就知道artmate 係以微小之力打緊 urbtix 呢個巨人
我好像嗅到很多故事
有機會交流下
empf真係垃圾體驗
我用到後來寫投訴信,投訴佢處理供款時間delay 太耐造成損失,佢竟然都只係覆啲官方語句,表示會進一步優化only
你太文明了 🥹
Look forward to your comments on
eMPF
https://ckxpress.com/empf/
手機Android 版本太舊! 不能體驗eMPF有幾好 可惜! 等睇你分享
ok. 不過我沒有安裝 app,經瀏覽器用
售票系統差到一個點,但卻經常有本地startup用web3開發售票系統,HKPC有、HKSTP ideation 有、Cyberport web3 pilot program 誠邀startup proposal , 結果唔知點解就係見唔香港startup出的售票系統!現在我終於明白點解,當我明白點解之後,就是把自己的startup和技術帶去外國做罷了!
似乎票務生意是場地方附帶的大茶飯
我沒想到香港竟然會有不進步的地方!以前不是金融之都嗎?被英國統治過應該基礎建設都不錯啊@@
基礎設施一流,說的是硬體方面
嗯,華人就是硬體強 軟體弱
社會與知識是人類構建,AI只是學習並將這些東西更廣泛的、更易懂的方式傳達給大眾
我不認可那些AI slop,不管是氾濫在Medium, Linkedin等各種平台的文章。那我去問AI就好了呀,看那些文章要幹啥
可惜 AI slop 不會標註自己是 AI slop,到發覺是 AI slop 時,時間已經被浪費了
🙋🏻♂️
https://ckxpress.com/empf/
又一苦主嗎?
empf 舉手
https://ckxpress.com/empf/
看來你是苦主
2003沙士之後,港府有請到Rolling stones等大團提振市況,那時是走通利琴行,台灣刷卡香港取票,流程還行。
通利琴行就是 Urbtix,Urbtix 還算可以,但今時不同往日了,場館大了很多,演唱會票動不動上人億陸客去搶,而啟德體育場不由政府營運,票務也不走 Urbtix
期待等睇「積金易」,轉咗新系統後,我到而家都未搞掂。😆
https://ckxpress.com/empf/
快啲搞掂佢,我等睇你篇教學呀
由治及興嘛
咁應該全部收歸中央賣飛囉
公道啲講 外國廉航有不少都差無幾
所以有時都係買返普通航空公司 但佢哋都開始同廉航睇齊 domestic flight都係乜都唔包
對我來講,冇飛機餐係 feature 唔係 bug
香港快運條款一堆,限制又一堆,廉航中最惡頂,寧願貴D
心地好差
早兩年用urbtix買飛,都要玩我四五次「我不是機器人」,唔知依家仲係咪咁
如果只係咁,我一定唔會寫呢篇文,甚至可能讚佢㖭
高總最近既郵報好貼近生活,好似以前寫專欄嘅文章
我諗緊,純科普仲有冇需要由我來寫
唔知由呢篇嘅回應數量有冇啲咩insight 睇到😂
了解劇場票務系統的霸道,就知道artmate 係以微小之力打緊 urbtix 呢個巨人
我好像嗅到很多故事
有機會交流下